Power via het platform & Love via persoonlijke klantondersteuning

Zorgwerk werken in de zorg - Foto van Joyceline aan het werk bij onze klantondersteuning (love) als toevoeging op ons platform (power)

Power & Love: platform & klantondersteuning

Ons unieke platform en de Zorgwerk app regelt veel automatisch. Zo vindt u als opdrachtgever snel met gemak de juiste persoon op de juiste plek op het juiste moment. Alle informatie is direct beschikbaar, professionals zijn zorgvuldig gecheckt en zo kunt u snel en efficiënt open diensten invullen.

En toch heeft u als klant behoefte aan persoonlijke afstemming en ondersteuning. Net als wij met u!

Daarom onmisbaar in onze organisatie zijn onze accountmanagers op het hoofdkantoor. Als opdrachtgever heeft u het directe nummer van de betrokken accountmanager, maar ook voor praktische vragen staat onze klantondersteuning voor u klaar via de telefoon, mail, chat, 7 dagen in de week tussen 7.00u en 18.00u. We helpen en ondersteunen graag bij van alles en nog wat.

Joyceline, Manager klantondersteuning

Zo zijn wij de verbindende lijn tussen u als opdrachtgever en de professional. Daar maakt Joyceline Asamoah, al 13 jaar werkzaam binnen Zorgwerk, zich sterk voor. Als stuwende kracht achter de klant- en professionalondersteuning staat zij in nauw contact met de klanten en professionals. Zo heeft zij veel opdrachtgevers en zorgprofessionals leren kennen. “Ik vind het belangrijk om persoonlijk contact te houden. In de zorgwereld kent iedereen elkaar. De persoonlijke aanpak is daarom heel belangrijk. Ik denk dat Zorgwerk dit goed door heeft en doet. In mijn 13 jaar bij Zorgwerk merk ik dat alle afdelingen nauw betrokken zijn met de zorgorganisaties. Als we merken dat er een situatie gaande is, dan proberen we de opdrachtgevers te helpen als ze nog met spoed iemand extra inzet kunnen gebruiken. Als zij ons nodig hebben, dan staan we er met zijn allen.”

Onze accountmanagers pakken alle onderwerpen actief op en gaan door totdat iedereen tevreden is. Joyceline Asamoah: “Zorgwerk wil in verbinding staan met elkaar, zodat we elkaar kunnen helpen. En dat is precies de verbindende factor die we met ons team willen bereiken. Power via het geautomatiseerde platform, maar vooral ook de Love persoonlijk aan de telefoon, mail of chat of tijdens een persoonlijk gesprek bij de klant op kantoor. Ook leuk als klanten bij ons op bezoek komen!”

Dus heeft u vragen? Neem contact op met uw betrokken accountmanager of bel 088-2826000.

Vorige
Vorige

12 elementen: zó draagt Zorgwerk bij aan jouw werkgeluk

Volgende
Volgende

De 8 leukste paasactiviteiten voor kinderen